bazarnews

کد خبر: ۶۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
گرچه رقابت ریاست جمهوری دموکرات در ایالات متحده ممکن است نامزد آینده نگر و علاقه‌مند به رمزارز‌ها را از دست دهد، ولی این موضوع به این معنی نیست که این مسئله، موضوع مهمی برای حزب‌های این کشور نیست.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: گرچه رقابت ریاست جمهوری دموکرات در ایالات متحده ممکن است نامزد آینده نگر و علاقه‌مند به رمزارز‌ها را از دست دهد، ولی این موضوع به این معنی نیست که این مسئله، موضوع مهمی برای حزب‌های این کشور نیست. تعداد ثبت اختراعات و شرکت‌های مرتبط با رمزارز‌ها و زنجیره‌ی بلوکی در بازار ایالت متحده در حال افزایش است و این مسئله فناوری رمزارز‌ها و زنجیره‌ی بلوکی را به یک مسئله‌ی اقتصادی و سیاسی در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرده است.

مجلس سنای ایالات متحده نشستی برای رسیدگی به بودجه‌ی ۲۰۲۱ در روز چهارشنبه برگزار کرد. سناتور مگی حسن (Maggie Hassan) ضمن دفاع از پیشنهاد ۴٫۸ تریلیون دلاری ترامپ، سؤالی در مورد رمزارز‌ها مطرح کرد: بودجه‌ی پیشنهادی وزارت خزانه داری چگونه برای نظارت بر معاملات مشکوک رمزارز‌ها و تعقیب قانونی تروریست‌ها و سایر فعالیت‌های غیرقانونی مالی سازمان‌های جنایتکاری با رمزارز افزایش پیدا خواهد کرد؟

استیون منوچین (Steven Mnuchin)، وزیر خزانه داری در پاسخ به این سؤال گفت: ما در حال آماده سازی الزامات مهم جدیدی در مورد شبکه‌ی جلوگیری از جرایم مالی (FinCEN) هستیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که فناوری پیشرفت کند، اما از طرف دیگر، میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که رمزارز‌ها به صورت معادل با حساب‌های بانکی مخفی قدیمی سوئیس استفاده نمی‌شوند.

پیمانکاران نظامی در ایالات متحده قبلا تمایل خود را برای پشتیبانی از شرکت‌های مرتبط با رمزارز‌ها نشان داده اند و حتی فدرال رزرو شاهد پتانسیل ارز‌های دیجتیال بوده است. اظهارات وزیر خزانه داری حاکی از شفافیت بیشتر در زمینه‌ی رمزارز‌ها برای جلوگیری از پولشویی است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: