bazarnews

کد خبر: ۶۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مدارس برخی استان‌های کشور شنبه ۳ اسفند به دلیل برگزاری انتخابات و زمان بر شدن شمارش آرا تعطیل هستند.

مدارس برخی استان‌های کشور شنبه ۳ اسفند به دلیل برگزاری انتخابات و زمان بر شدن شمارش آرا تعطیل هستند. هر گونه خبر تعطیلی مدارس برای شنبه در این خبر اعلام می‌شود.

فقط مدارس حوزه انتخابیه روز شنبه تعطیل است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده است، گفت: ۶۰ درصد مدارس محل شعبه‌های اخذ رای است و تعطیلی فردا شنبه فقط در این مدارس و مدارسی انجام می‌شود که صندوق‌های اخذ رای و شمارش آرا تا شنبه طول می‌کشد.

مدارس و دانشگاه‌های آبادان روز شنبه تعطیل است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: با توجه به اینکه اکثر مدارس این شهرستان در اختیار ستاد انتخابات قرار دارند لذا مدارس و دانشگاه‌های آبادان روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل می‌باشند.


تعطیلی یک روزه مدارس قزوین که شعب اخذ رای هستند

مدارسی که در استان قزوین امروز دوم اسفند ماه به عنوان شعبه اخذ رای انتخاب شده‌اند، فردا شنبه تعطیل هستند.

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین اظهار داشت: این تصمیم بنا به اعلام و ابلاغ ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات استان قزوین به آموزش و پرورش استان اتخاذ شده است.
مدارس مشهد سوم اسفند ماه تعطیل خواهند بود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس در سطح کلانشهر مشهد روز شنبه سوم اسفند ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.


مدارس قم شنبه تعطیل است
حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش: مدارس استان قم در روز شنبه، سوم اسفندماه تعطیل است و متناسب با تشخیص وزارت بهداشت و ضرورت، کار را استمرار می‌دهیم؛ اگر لازم باشد محدودیت یا تعطیلی داشته باشیم آن را می‌پذیریم حتی اگر نیاز باشد تجهیزاتی را برای ضدعفونی در مدارس قرار می‌دهیم.

میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: