bazarnews

کد خبر: ۶۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
قانون گذاران برزیلی در پی ادعای کلاهبرداری در اطلس کوانتوم (Atlas Quantum)، زیروتن (Zero ۱۰) و Trade Group در سال گذشته، از تنظیم بازار رمزارز حمایت کردند.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: قانون گذاران برزیلی در پی ادعای کلاهبرداری در اطلس کوانتوم (Atlas Quantum)، زیروتن (Zero۱۰) و Trade Group در سال گذشته، از تنظیم بازار رمزارز حمایت کردند. Bitcoin.com گزارش داده است که دو صرافی بزرگ رمزارز در آمریکای جنوبی در پی تهدیدات جریمه‌های سنگین و اثرات فوری این مقررات متوقف شده اند.

Acesso Bitcoin یکی از این صرافی‌ها بود که داوطلبانه تعطیل شد. پدرو نانس (Pedro Nunes) مؤسس این صرافی گفت: بعد از اینکه خدمات درآمدی فدرال این قوانین را معرفی کرد ما متوجه کاهش شدید در حجم معاملاتی شدیم. ما همچنین احساس کردیم که این بازار برای صرافی‌های کوچکتر سرد شده است.

Latoex صرافی رمزارز برزیلی نیز با مشکلات مشابه روبرو شد. این شرکت در صورت عدم اجرای یک دستور توقف از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل با یک جریمه‌ی ۱۰۰ هزار ریلی مواجه می‌شد.

از آنجا که برزیل در حال حاضر دارای قانون خاصی در مورد رمز ارز نیست، همه‌ی صرافی‌ها تحت نظر دستورالعمل هنجاری شماره ۱۸۸۸ که توسط سازمان درآمد فدرال صادر شده است، فعالیت می‌کنند. همه‌ی شرکت‌هایی که معاملات رمزارز در برزیل انجام می‌دهند باید فعالیت‌های خود را گزارش دهند، وگرنه با جریمه‌هایی بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ ریل برزیل روبرو می‌شوند. هر دو کنگره ملی برزیل به دنبال تنظیم صنعت رمزارز این کشور هستند. یک کمیسیون خاص در حال بررسی و ایجاد دیدگاه‌های این حرکت در لایحه ۲۳۰۳/۲۰۱۵ است. در همین حال، سنا نیز در حال بررسی دو لایحهی دیگر ۳۸۲۵/۲۰۱۹ PL و PL ۳۹۴۹/۲۰۱۹ است. از فوریه‌ی ۲۰۲۰، هیچ قانون خاصی برای ایجاد مقررات در بازار رمزارز در برزیل تصویب نشده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: