bazarnews

کد خبر: ۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
یکی از مقامات اجرایی بانک HSBC در روز سه شنبه ۱۸ فوریه، اعلام کرد که این بانک قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲، ۳۵ هزار شغل را کاهش دهد و بیشتر روی سیستم‌های دیجیتال سرمایه گذاری کند.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: یکی از مقامات اجرایی بانک HSBC در روز سه شنبه ۱۸ فوریه، اعلام کرد که این بانک قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲، ۳۵ هزار شغل را کاهش دهد و بیشتر روی سیستم‌های دیجیتال سرمایه گذاری کند. در برنامه‌ی HSBC طی سه سال آینده، تعداد کارمندان و شعب را کاهش می‌دهد و این کار را با سرمایه گذاری بر فناوری تسهیل می‌نماید. نوئل کوئین (Noel Quinn)، مدیر اجرایی این گروه نیز گفت: "در بانکداری خرده فروشی، ما عرضه‌ی محصولات خود را گسترش خواهیم داد و سرمایه گذاری دیجیتال را افزایش می‌دهیم. ما روی ارائه‌ی بانکداری خرده فروشی برای خدمت رسانی به مشتریان در سطح جهانی متمرکز خواهیم شد و شبکه‌ی شعب خود را در ایالات متحده تا نزدیک به ۳۰ درصد کاهش می‌دهیم. همچنین ما به سرمایه گذاری روی سیستم‌ها و روش‌های دیجیتال که خدمات ارائه شده‌ی ما به مشتریان را بهبود می‌دهد، ادامه می‌دهیم. "

چندین ماه گذشته، خبرگزاری کوین تلگراف گزارش داد که این بانک تا پایان مارس ۲۰۲۰ یک بستر نگهداری جدید و مبتنی بر زنجیره‌ی بلوکی با نام Digital| Vault راه اندازی می‌کند. HSBC قصد دارد ۲۰ میلیارد دلار از دارایی خود را به این بستر اختصاص دهد. هدف این بستر، دیجیتالی کردن مدارک کاغذی به منظور افزایش استانداردسازی و سرعت بخشی به فرآیند رشد صنعت است. در سال ۲۰۱۷، این بانک یک گروه مشاوره برای بررسی روش‌های ادغام فناوری‌هایی مانند زنجیره‌ی بلوکی، هوش مصنوعی و بیومتریک در مدل تجاری خود برای کاهش هزینه ایجاد کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: