bazarnews

کد خبر: ۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
تحلیل وضعیت بازار‌ها در هفته گذشته/ ۲۲
در هفته گذشته، شاخص از ۵۵۵ هزار واحد عبور کرد، سکه به ۵ میلیون و ۸۳۷ هزار تومان رسید و دلار در قیمت ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: بازار بورس نسبت به هفته پیشین 5.8 درصد رشد را تجربه کرد و شاخص به 555 هزار و 165 واحد رسید. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان، احتمالا بازار سرمایه به نوسان در این محدوده مشغول شود.

 

امکان خروج سرمایه داران خرد در ایام آتی

امیر حسام ذنوبی کارشناس بورس پیش از این با اشاره به وضعیت این روزهای بازارهای سرمایه، گفت:  شاخص کل بورس در یک مسیر بلند مدت از سال ۷۲  همواره مسیری صعودی را تجربه کرده است و در مقاطعی که رشد بی رویه قیمت ارز رخ داده است موجب رشد شدید در شاخص و افزایش ارزش شرکت‌های بورسی شده است، چنانچه بر مبنای تعالیم علم تحلیل تکنیکال کلاسیک سقف‌های قیمتی، قبل از کاهش قیمت‌های تاریخی در این بازار را به ترتیب در سال‌های ۷۵ و ۸۳ به هم متصل کنیم متوجه وجود یک خط روند در نقش مقاومت قیمتی خواهیم شد. بنابراین امکان خروج سرمایه گذاران خرد در روزهای آینده محتمل است.

 

طلا در مرز کانال 6 میلیونی/ صعود دوباره دلار

شایان ذکر است که به دنبال افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا در کشور هم با رشد مواجه شد و هر سکه تمام بهار آزادی به قیمت 5 میلیون و 837 هزار تومان رسید.

همچنین در بازار ارز، دلار با وجود ورود به کانال 14 هزار تومانی در ابتدای هفته، به گفته کارشناسان، متعاقب افزایش بهای طلای جهانی، نرخ دلار در کشور هم با افزایش مواجه شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: