bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود.

مسعود سلطانی فر اظهار داشت : تا آنجا که امکانش را داشته باشیم اردوهایمان را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد؛مسابقات کسب سهمیه یکی پس از دیگری در حال لغو شدن است ؛ بطور مثال مسابقات کسب سهمیه کشتی که قرار بود ٨ فروردین در قرقیزستان برگزار شود ، لغو شده و مسابقات انتخابی در وزنه برداری هم که قرار بود در ازبکستان برگزار شود ، لغو شده است. بسیاری از رشته ها هم که قرار بود در موعد خود برگزار شود، فعلا لغو شده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با تدابیری که اتخاذ شده و با هماهنگی فدراسیون جهانی رشته ها و کمیته بین المللی المپیک و سایر کنفدراسیون های آسیایی، مسابقات انتخابی این رشته ها قرار است به زمان دیگری موکول شود.

وی افزود: ما این زمان ها را فعلا نمی دانیم و اینکه آیا قبل از مرداد سال آینده مسابقات انتخابی برگزار می شود یا با موضوعی دیگر روبرو خواهیم بود مشخص نیست.

 سلطانی فر گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود و قطعا شرایط مقابله و کنترل این ویروس بر روی تصمیمات بعدی ما موثر است.

وی ادامه داد :ما امیدواریم این بلیه جهانی هر چه زودتر خاتمه پیدا کند و جریان عمومی زندگی در کشورهای مختلف جاری شود و ورزش هم مثل گذشته بتواند موجبات شور و شادی و شعف مردم را فراهم کند.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: