bazarnews

کد خبر: ۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
سخنگوی کمیسیون قضای مجلس مطرح کرد؛
نماینده مردم بهارستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت باید برای تامین معیشت مردم در زمان شیوع ویروس کرونا جهت ساماندهی دستفروشان، بازارهای محلی ایجاد کند، ضمن اینکه لازم است برای فعال کردن بخش اقتصادی توام با رعایت اصول بهداشتی راهکاری ارائه دهد.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز : حسن نوروزی در مورد نحوه اعمال فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: قرنطینه به صورت حبس طولانی مدت مردم در خانه نمی‌تواند راهکار مناسبی باشد، چرا که به فلج شدن اقتصاد کشور منتهی می‌شود، بنابراین قرنطینه آسانترین راه برای مقابله با کرونا بوده، اما بهترین روش برای مدت زمان طولانی نیست.

وی تصریح کرد: دولت باید در معابر عمومی به توزیع امکانات لازم بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بپردازد و برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی حین کار، تدبیری بیندیشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: لازم است مراکز و خانه‌های بهداشت در این شرایط فعالتر شوند و در این زمینه کادر سلامت به همراه نیروهای مسلح برای نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در اماکن عمومی حضوری فعال داشته باشند.

سخنگوی  کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با نوع مجازات برای متقلبان و متخلفان که با سوءاستفاده از شیوع کرونا به طمع مال‌اندوزی، سلامت مردم را به خطر انداخته‌اند، تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و قضات دستگاه قضایی باید بدون هیچ تعارفی با این افراد برخورد کرده و برای آنها سنگین‌ترین مجازات را در نظر بگیرند و حتی در صورت لزوم مجازاتی که برای افساد فی‌الارض تعیین شده برای تهدیدکنندگان سلامت مردم اعمال شود، ضمن اینکه این افراد باید در ملاء عام مجازات شوند تا عبرتی برای سایر افرادی باشد که به طمع مال‌اندوزی بیرحمانه سلامت مردم را به خطر انداخته‌اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: