bazarnews

کد خبر: ۶۹۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
بازار خودرو زیر ذره بین؛
افزایش قیمت خودرو در گروه سایپا نسبت به آخرین روز سال ۹۸، بین ۵ تا ۱۳ میلیون تومان و در گروه ایران خودرو بین ۱۳ تا ۲۸ میلیون تومان بوده است.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: مقایسه قیمت خودرو در اولین روزهای معاملاتی سال 99 در بازار آزاد، نشان می دهد که قیمت ها نسبت به سال گذشته، با افزایش مواجه بودند. افزایش قابل توجه قیمت خودرو در گروه سایپا بین 5 تا 13 میلیون تومان و در گروه ایران خودرو بین 13 تا 28 میلیون تومان بوده است. گفتنی است منبع اعلام قیمت‌ها اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران و مربوط به 31 فرودین سال جاری است.

در گروه سایپا کمترین افزایش قیمت مربوط به سایپا ۱۳۱ بوده است که در آخرین روز اسفندماه، ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده اما امروز قیمت‌ آن ۶۵ میلیون تومان بوده است.

بیشترین افزایش قیمت را هم خودرو تیبا ۲ داشته است که از ۷۴ میلیون تومان اکنون به ۸۷ میلیون تومان رسیده است.

سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۵۱ هرکدام هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین تیبا و ساینا هریک ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

شسیشسی

شسیشسی

در  محصولات دیگر خودروساز بزرگ کشور نیز کمترین افزایش قیمت را دو محصول رانا و پژو ۴۰۵ GLX با ۱۳ میلیون تومان داشته‌اند که هردو  از ۹۵ میلیون تومان به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده‌اند.  

دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ۵ و دنا نیز به ترتیب ۲۸ میلیون تومان و ۲۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. پژو ۲۰۶ تیپ۵ از ۹۶ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان و دنا نیز از ۱۳۸ میلیون تومان به ۱۶۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ۲، پژو پارس و سمند LX نیز به ترتیب ۲۴، ۲۳ و ۱۶ میلیون تومان افزایش قیمت را نسبت به آخرین روز معاملات اسفند ماه سال گذشته تجربه کرده‌اند.

در فیلم زیر، قیمت برخی از خودروهای گروه سایپا و ایران خودرو اعلام شده است که به قرار زیر است:

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
حسابی اقتصاد ایران افسار گسسته شده و دلیلشم بی کفایتی مسئولین است
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: