bazarnews

کد خبر: ۶۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
در این گزارش، سعی شده است که سریال اقتصادی معرفی گردد. سریال هایی که در موضوعاتی مجزا و جذاب برای علاقه‌مندان به سینما ساخته شده اند و تماشای آن ها خالی از لطف نیست.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی، فرصتی برای یادگیری هستند. داستان سریال ها و فیلم ها می تواند زندگی یک فرد را کاملا تحت تاثیر قرار داده و عوض کند. در ارتباط با دنیای اقتصاد هم آثاری زیاده ساخته شده اند. اگر از مستندهای اقتصادی میانه خوبی ندارید، سریال های حوزه استارتاپ می تواند شما را با برخی مسائل اقتصادی، آشنا کند.

 

دره سیلیکون

دره سیلیکون، مجموعه ای تلویزیونی است که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود. مایک جاج، جان السچلر و دیو کرینسکی سازندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. پخش این مجموعه از ۶ آوریل ۲۰۱۴ آغاز شد. موضوع سریال در مورد 5 جوان است که شرکتی نوپا در دره سیلیکون به راه انداخته‌اند. که استارتاپی را در دره سیلیکون راه اندازی می کنند و موانع پیش رو و تجربیات آن ها به تصویر کشیده می شود.

 

فلسفه نام سریال چیست؟

سیلیکون ولی (silicon valley) در واقع خانه‌ی بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا از جمله اپل، سیسکو، گوگل، اچ‌پی، اینتل و اوراکل است. این دره به این دلیل دره سیلیکون نامیده می‌شود که در ابتدا محل حضور بسیاری از تولید‌کنندگان و نوآوران تولید تراشه بوده است، اما در نهایت به خاطر وجود کسب‌و‌کارهای مرتبط با تکنولوژی‌های پیشرفته (High-tech)، سیلیکون نامیده شد.

اقتصاد به روایت سریال ۱ | «دره سیلیکون» و لذت راه اندازی استارتاپ

شایان ذکر است که نمره این سریال در سایت IMDB (بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها) که به عنوان سایتی معتبر در زمینه نمره دهی به آثار است، 8.2 از 10 تعیین شده است.

در پایان باید گفت، دیدن این فیلم برای تمام افرادی که در باب استارتاپ، با مشکلات و چالش هایی مواجه شده اند، توصیه می شود.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: