bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس: نمایندگان هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت و از ۱۴ اردیبهشت جلسات علنی تشکیل خواهد شد.
آقای اسدالله عباسی گفت: ساعات کاری مجلس در ایام ماه مبارک رمضان نیز ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر است و نمایندگان از چهاردهم اردیبهشت تا پایان هفته اول خرداد روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور وزیر بهداشت و معاونانش برای بررسی موضوع ویروس کرونا در کمیسیون تخصصی مجلس افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز تا پایان مجلس دهم فعال خواهند بود و در زمینه‌های مسائل مختلف کشور از جمله موضوع کرونا و دوران پساکرونا میزبان وزرای صنعت و تعاون خواهیم بود تا از وضعیت کارگران و فعالیت‌های بنگاه‌های تولیدی نیز گزارشی داشته باشند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین درباره وضعیت جسمانی رئیس مجلس اظهار داشت: آقای لاریجانی همچنان در قرنطینه و تحت نظارت پزشکان هستند و امیدواریم بزودی پس از بهبودی کامل، ایشان را در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی ببینیم.
آقای عباسی در پاسخ به این سوال که اخیراً مطرح می‌شود هیأت رئیسه مجلس برخی موضوعات مهم را از دستور کار خود خارج کرده است، گفت: این موضوع را رد می‌کنم چرا که تمام موضوعات با اولویت بندی و با هماهنگی معاونت پارلمانی دولت و اداره قوانین مجلس در دستور کار ما قرار دارد و هیچ موضوعی از دستور کار هیأت رئیسه خارج نشده است.
 
 
باشگاه خبرنگاران جوان /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: