bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
دارگون دن، علیرغم آن که بسیار کم از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است، اما نمایشی جذاب برای تمام افرادی که به حوزه استارتاپ علاقه دارند، ارائه می کند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: جذب سرمایه برای شروع یک ساز و کار، بسیار سخت است. ایده اقتصادی شما می بایست از همه جوانب مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد تا بتوان آن را به طریقی برای عرضه کردن و جذب سرمایه، حائز صلاحیت دانست.

دراگون دن (Dragons’ Den) یک برنامه تلویزیونی است که در آن کارآفرینان نو پا و استارت آپ ها، ایده خود را به گروهی از سرمایه گذاران معرفی می کنند تا سرمایه مورد نیاز خود را برای ادامه و گسترش تجارتشان با روشهای مختلف سرمایه گذاری، دریافت نمایند.

در صورتی که محصول و ایده ارائه شده جذاب باشد، سرمایه گذاران تصمیم می گیرند که پول خود را سرمایه گذاری کنند و در انتها در صورت موافقت کارآفرینان معامله انجام می گیرد.

دارون این برنامه، دبرا میدن (Deborah Meaden)، پیتر جونز (Peter Jones)، دانکن باناتین (Duncan Bannatyne) و تئو پافیتیس (Theo Paphitis) هستند.

اقتصاد به روایت سریال 4 | با «دارگون دن» سرمایه جذب کنید

گفتنی است دراگون دن، یک مجموعه تلویزیونی الهام گرفته از یک برنامه ژاپنی به نام ببرهای پول (Tigers of Money) است. نسخه محلی این برنامه در بیش از ۳۰ کشور تولید شده است؛ اما نسخه بریتانیایی این مجموعه به نام «دراگون دن» شناخته می‌شود. نمره این اثر در بانک اطلاعات فیلم ها موسوم به IMDB، عدد 7.2 از 10 می باشد.

در پایان باید اشاره کرد که این اثر علیرغم آن که بسیار کم از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است، اما نمایشی جذاب برای تمام افرادی که به حوزه استارتاپ علاقه دارند، ارائه می کند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: