bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
سریال بیلیونز (Billions) در همان اپیزود اول به قدری متوازن کارش را با داستان و شخصیت هایش شروع می‌کند که اشتیاق دیدن ادامه سریال را دو چندان می‌کند. سریال در ساعات ابتدایی اش نه تنها ویژگی‌های دو شخصیت اصلی اش را به خوبی برای تماشاگر ترسیم می‌کند، بلکه با حلقه‌های درست و به جا، به تماشاگر این درک را می‌دهد که با آدم‌های معمولی سر و کار نخواهد داشت.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: جنگ سیاسی بین دو شخصیت قدرتمند که یکی از آنها شخصیتی با نفوذ و اقتصادی است، به خودی خود جذاب است. اما نمایش آن در تلویزیون منزل شما، جذابیت آن را دو چندان می کند. در این گزارش به معرفی سریالی می پردازیم که جنگ قدرت بین دو شخصیت با نفوذ و قدرتمند نشان می دهد.

 

سریال بیلیونز (Billions) محصول شبکه‌ شوتایم، داستان به رخ کشیدن قدرت میان دو شخص با نفوذ و پرقدرت از دو قطب قانون گذاران و سرمایه گذاران در دنیای امروزه است. دادستانی زیرک و بلندپرواز به نام چاک رودز (با بازی درخشان پل جیاماتی) که سخت به دنبال گیرانداختن و رسوا کردن یکی از بزرگترین و بانفوذترین صندوق داران مالی شرکت های وال استریت در نیویوک به نام بابی اکسلراد (با بازی دیمین لوئیس) است. 

گفتنی است، سازندگان این اثر، بری کاپپلمن، دیوید لوین و اندرو راس سورکیس هستند و نمره آن در بانک اطلاعاتی فیلم ها، 8.4 از 10 است.


ششش 

سریال بیلیونز (Billions) در همان اپیزود اول به قدری متوازن کارش را با داستان و شخصیت هایش شروع می کند که اشتیاق دیدن ادامه سریال را دو چندان می کند. سریال در ساعات ابتدایی اش نه تنها ویژگی های دو شخصیت اصلی اش را به خوبی برای تماشاگر ترسیم می کند، بلکه با حلقه های درست و به جا، به تماشاگر این درک را می دهد که با آدم های معمولی سر و کار نخواهد داشت، شاهد نزاع نابغه هایی خواهد بود که با هوش و قابلیت های پنهانی شان با یکدیگر کشمکش می کنند. تماشاگر حالا می داند شاهد چه چیزی خواهد بود و با خیالی آسوده به جان هم افتادن این دو شخصیت را به تماشا خواهد نشست.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: