bazarnews

کد خبر: ۶۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
شهر زیبا و تاریخی ارومیه بیش از ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و در یونسکو به ثبت رسیده است. مرکز آذربایجان غربی که به شهر آب نیز معروف است در هر فصل جذابیت‌های خاصی برای سفر دارد. طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی فراوان علت اصلی سفر مسافران به این شهر است.

برخی بر این باورند که این شهر زادگاه زرتشت بوده است. در این نوشته قصد داریم علاوه بر آموزش نحوه رزرو آنلاین هتل از علی بابا به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های ارومیه بپردازیم اما پیش از رزرو هتل در ارومیه بهتر است کمی با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

 

هتل آنا

هتل ۵ ستاره آنا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ارومیه به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در مرکز شهر قرار گرفته است. امکانات رفاهی و اقامتی هتل خوب و تقریبا کامل است. سالن ماساژ و حمام ترکی هتل آنا یکی از بهترین مکان‌هایی است که خستگی سفر را از تن شما بیرون می‌کند.

علاوه بر این‌ها سالن ورزشی، باشگاه بیلیارد و پلی استیشن نیز در اختیار شما خواهد بود. اگر اتاق شما در طبقات بالای هتل واقع شده باشد چشم‌انداز زیبایی از شهر ارومیه در دیدرس شماست. هتل آنا ۲۱ طبقه دارد. علاوه بر اینکه می‌توانید غذای خود را در رستوران یا کافی شاپ هتل میل کنید امکان پخت و پز در اتاق نیز برای شما فراهم است. استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، سالن کنفرانس، صندوق امانات و پارکینگ از جمله دیگر امکانات و خدمات هتل آنا است. این هتل در بلوار جام جم ارومیه واقع شده است.

 

هتل دنیز (باری)

اگر دوست دارید اقامتی بی‌نظیر و فراموش نشدنی در ساحل زیبای دریاچه ارومیه داشته باشید و هنوز برای رزرو هتل در ارومیه اقدام نکرده‌اید، هتل دنیز (باری) یکی از بهترین انتخاب‌هاست. اتاق‌های هتل تمیز، مجهز و استاندارد هستند. شما در هتل می‌توانید از امکانات ویژه‌ای همچون دوچرخه سواری، تیراندازی، باشگاه بیلیارد، سوارکاری استفاده کنید اما ویژگی منحصر به فرد این هتل وجود استخر آب شور و شیرین است. علاوه بر این‌ها رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.

هتل دنیز (باری) در کیلومتر ۵۷ جاده قدیم ارومیه سلماس واقع شده است

 

هتل بین‌المللی پارک

این هتل انتخاب کسانی است که قصد بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ارومیه را دارند. هتل بین‌المللی پارک در قبل ارومیه و مقابل بازار قدیمی این شهر قرار گرفته است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره به راحتی می‌توانید از جاذبه‌هایی همچون مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، پارک جنگلی ارومیه، موزه ارومیه و بازار بازدید کنید. 

از جمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان به دو رستوران برای سرو انواع غذاها، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، کافی شاپ، اینترنت و صندوق امانات اشاره کرد.

 

هتل جهانگردی

مهمانسرای جهانگردی یا هتل جهانگردی نام یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره شهر ارومیه است. این هتل در خیابان کاشانی واقع شده است و با اقامت در آن به جاذبه‌هایی همچون کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر و سه گنبد به راحتی دسترسی دارید. با یک پیاده‌روی نیم ساعته هم می‌توانید به بازدید از یخچال دوقوز پله بروید.

از جمله امکانات هتل می‌توان به کافی‌شاپ سونا و جکوزی، سالن کنفرانس، خشکشویی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

 

هتل ساحل ارومیه

این هتل شاید بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به قصد سفر کاری به ارومیه می‌روند. هتل ۴ ستاره ساحل با محیطی آرام در یکی از شلوغ‌ترین محله‌های ارومیه واقع شده است. دسترسی مناسب به فرودگاه و مراکز مهم شهر از ویژگی‌های مهم هتل ساحل است. این هتل که در بلوار والفجر ۲ واقع شده است امکاناتی مانند سالن کنفرانس، خشکشویی، استخر، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات و صندوق امانات دارد.

 

هتل آریا

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند پیاده شهر را کشف کنند هتل آریا انتخاب مناسبی است. هتل ۳ ستاره آریا در مرکز شهر ارومیه در خیابان طالقانی واقع شده است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. 

از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل آریا می‌توان به بازرا سنتی ارومیه، موزه ارومیه و موزه منابع طبیعی اشاره کرد.

امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت، کافی شاپ، کافی نت، سالن بدنسازی، خشکشویی، رستوران، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس.

 

هتل مروارید ارومیه

هتل ۳ ستاره مروارید جزو هتل‌های میان‌رده شهر ارومیه به شمار می‌رود. اتاق‌های تمیز و امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ کافی شاپ، رستوران، کافی نت و صندوق امانات در این هتل در اختیار شما هستند. 

هتل مروارید در خیابان پاسداران شهر ارومیه واقع شده است.

 

در این نوشته با بهترین هتل‌های ارومیه در سطوح مختلف قیمتی و خدماتی آشنا شدیم. برای رزرو هتل در ارومیه می‌توانید به صفحه رزرو هتل از علی بابا در سایت یا اپلیکیشن علی بابا بروید و با انتخاب نام هتل و مدت اقامت لیست کاملی از هتل‌های موجود را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر درباره نیم شارژ ورود و خروج

 در صفحه لیست نتایج جستجو می‌توانید هتل‌ها را بر اساس رنج قیمتی هتل، درجه هتل یا میزان محبوبیت مرتب کرده و بهترین هتل را برای اقامت خود در شهر زیبای ارومیه انتخاب کنید. امکان پرداخت هزینه رزرو هتل با کارتهای عضو شتاب نیز برای شما فراهم است و شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید در تاریخ موردنظرتان به هتل بروید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: