bazarnews

کد خبر: ۶۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
بازارنیوز گزارش می دهد؛
برای هر کسی که نابغه بودن را دوست داشته باشد، سریال «کت و شلوارها» تا مدت‌ها بهترین گزینه است. «مایک راس» که به واقع تصویری مدرن از کهن‌الگوی هوشِ برتر و نابغه‌ای دوست‌داشتنی است، تفاوت چندانی با ابر قهرمان آمریکایی ندارد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: این روزها، علاقه به فیلم ها و سریال های اقتصادی، منحصر به دوستداران اقتصاد نمی شود. حتی

افرادی که به دنبال قصه های عامه پسند هستند، ذوق خود را با دیدن فیلم هایی مرتبط به حوزه اقتصاد، می سنجند. در این گزارش به معرفی سریال «کت و شلواری ها» می پردازیم.

 

کت و شلوار ها

داستان اعتماد شرکت­های تلویزیونی به تهیه ­کنندگان گمنام در آمریکا هم داستان عجیبی است. در سال 2011 آرون کورش با طرح سریال «کت و شلواری ها» وارد شبکه­ کابلی USA Network می ­شود. در حالیکه سابقه­ او منحصر به دستیار نویسندگی در سه سریال می­ شد. حال اینکه چگونه این شرکت به این جوان برای ساخت این سریال اعتماد می­ کند، چیز عجیب و جالبی به نظر می رسد. البته فرآیند سریال­ سازی در آمریکا مانند ایران نیست و در ابتدا کمپانی برای سریالی که از جذب مخاطبش مطمئن نیست، یک قسمت (Pilot) تولید می­کند، در صورت موفقیت آن یک قسمت، سریال تا یک فصل تمدید می­شود و در صورت اقبال عمومی سریال برای فصل­های بعدی تمدید می­ شود.

ششش

خلاصه داستان: جوان نابغه‌ای به نام مایک راس که دانشجوی اخراجی دانشگاه هاروارد است، برای گذران زندگی اش مجبور به فروش مواد می‌شود. در زمان انجام معامله متوجه حضور پلیس می‌شود و در حین فرار، خود را در مکان مصاحبه برای دستیاری یکی از وکلای بزرگ نیویورک هاروی اسپکتر می‌یابد. هاروی که تا به حال تنها کار می کرده، قصد دارد برای اولین بار دستیار استخدام کند. مایک او را تحت تأثیر نبوغ و استعداد خود قرار می‌دهد و هاروی با وجود اینکه می‌داند مدرک تحصیلی ندارد، او را استخدام و در کسب و کار خود مشغول می کند.

اپیزود آغازین این سریال، یکی از هوشمندانه‌ترین و جذاب‌ترین شروع‌ها برای یک سریال می‌تواند باشد. برای هر کسی که نابغه بودن را دوست داشته باشد، سریال «کت و شلوارها» تا مدت‌ها بهترین گزینه است. «مایک راس» که به واقع تصویری مدرن از کهن‌الگوی هوشِ برتر و نابغه‌ای دوست‌داشتنی است، تفاوت چندانی با ابر قهرمان آمریکایی ندارد.

در پایان باید گفت، این سریال برای تمام افرادی که احساس می کنند ترسِ نداشتن مدرک تحصیلی آن ها را فرا گرفته است، توصیه می شود. شایان ذکر است که نمره این اثر در بانک اطلاعاتی فیلم ها، 8.5 از 10 است.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: