bazarnews

کد خبر: ۶۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.
نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا و جواهرات تهران گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۶۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۱۶ دلار و ۲۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۵ هزار و ۸۵۰ تومان است.

بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۲۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.

او تصریح کرد: نوسان نرخ ارز و افزایش اونس جهانی سبب افزایش نرخ طلا و سکه شد.

سکه تمام بهار آرادی طرح جدید نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شدهمچنین نیم سکه با افزایش ۱۰ هزار تومانی همراه است.
شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نرخ سکه و طلا در ۶ اردیبهشت ۹۹
محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آرادی طرح جدید  ۶.۵۲۰.۰۰۰
سکه طرح امامی 

۶.۴۰۰.۰۰۰

نیم سکه بهار آزادی ۳.۲۶۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۱.۸۷۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۹۷۰.۰۰۰
اونس جهانی   یک هزار ۷۱۶ دلارو  ۲۰ سنت 
طلای ۱۸ عیار  ۶۴۵.۸۵۰
 
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۲/۰۶|کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰۰ تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۶۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۳۰ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۴۵۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

 

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: