bazarnews

کد خبر: ۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
محمد حبیبیون تاکید زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی انحصارا برای باشگاه استقلال است.

مجید حبیبیون پیمانکار زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در خصوص حاشیه های ایجاد شده در این خصوص بیان داشت: قرارداد ما با باشگاه سرخ پوشان تا تاریخ اول اردیبهشت بود و قرارداد ما با استقلال بعد از این تاریخ است.

او افزود: همانطور که اعلام شده زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی انحصارا و به صورت کاملا اختصاصی در اختیار باشگاه استقلال است. قرارداد ما با باشگاه استقلال یک فصل و برای فصل دوم قابل تمدید است و به نظر نمی‌رسد برای تمدید آن مشکلی وجود داشته باشد. لذا از الان می‌توان گفت استقلال برای ۲ فصل آینده از این زمین به صورت انحصاری استفاده می‌کند.

حبیبیون گفت: چون رضا عنایتی(سرمربی تیم پاکدشت) در جریان اتمام قرارداد سرخ پوشان پاکدشت تا اردیبهشت ماه نبود حواشی اخیر ایجاد شد. طی صحبتی که با او صبح امروز داشتم قرار بر این شد که زمین شماره ۲ آزادی انحصارا در اختیار استقلال قرار بگیرد و چون هنوز ۲ تا ۳ جلسه از تمرینات این تیم باقی مانده و به اتمام نرسیده است مقرر شد که این چند جلسه را نیز در زمین شماره ۲ آزادی انجام دهند تا بدهی نسبت به این تیم نداشته باشیم.

حبیبیون در پایان گفت:‌ وضعیت زمین شماره ۲ آزادی در بالاترین سطح استاندارد جهانی است و تعهد ما در قرارداد با استقلال حفظ این شرایط در تمام فصول سال است تا این تیم مشکلی بابت زمین تمرین نداشته باشد.

 

ایسنا /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: