bazarnews

کد خبر: ۶۹۵۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
در واکنش به بررسی مجدد لایحه ایجاد مناطق آزاد؛
کمیسیون اقتصادی مجلس، در شرایط دشوار کنونی کشور، اخیراً لایحه ایجاد مناطق آزاد را با وجود رد شدن آن از سوی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان، مورد بررسی قرار داده است. اقدامی که با انتقاد منتخبین مردم در مجلس آینده، مواجه شد.

گروه بازرگانی بازارنیوز: کمیسیون اقتصادی مجلس در آخرین اقدام خود، به بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد پرداخته است. این مسئله در کنار شرایط کنونی کشور که معیشت و شرایط اقتصادی خانوارها را مورد تهدید جدی قرار داده است، بسیار عجیب و دور از انتظار به نظر می رسد.

به همین منظور، برخی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار اصلاح این قانون، و افزایش بهره وری اقتصادی آن ها شدند. عده ای نیز با رد قاطع این لایحه، مخالفت خود را با هرگونه افزایش مناطق آزاد اعلام کردند.

در اینفوگرافیک زیر، اظهار نظرهای سید احسان خاندوزی، روح الله ایزد خواه، رضا تقی پور، سیدنظام الدین موسوی، علی خضریان، مجتبی رضاخواه، سیدرضا تقوی، مجتبی توانگر و اقبال شاکری آورده شده است که همگی آن ها با رویه ای انتقادی نسبت به اقدام اخیر کمیسیون اقتصادی، نظرات خود را اعلام کرده اند.

انتقاد منتخبین مردم از آخرین شاهکار مجلس دهم+اینفوگرافیک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
0
نمایندگان مجلس یازدهم اصلا منتخب مردم نیستند تا بخوان نظر هم بدن ، همشون از طایفه احمدی نژادی میباشند .نمونه بارزش ، قالیباف، نیکزاد .بدری ، روح الله ، ولی الله ،حسنقلی ، حسن کچل و ...
پاسخ ها
حسن کچل
| |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
نمایندگان مجلس دهم که نماینده های شما بودن به واقع اقتصاد را با اقوام خویش پیوند زند دوست عزیز، حالا مجلس یازدهم شد نماینده غیر منتخب!
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: