bazarnews

کد خبر: ۶۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
بازار بورس برای کسانی که فاقد مهارت معامله گری و تحلیل هستند، تنبیهی سخت در نظر می‌گیرد و آن هم چیزی نیست جز از دست دادن بخش زیادی از سرمایه. این کتاب به شما مهار معامله کردن را می‌آموزد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: جان جی مورفی یک تحلیلگر فنی سابق CNBC است و بیش از چهل سال تجربه بازار دارد. او در گذشته اطلاعات مالی را به سرمایه گذاران آنلاین از طریق ابزار تحلیل فنی ارائه می داد. مورفی در سال 1992، اولین جایزه را برای مشارکت چشمگیرش در آنالیز فنی جهانی از فدراسیون بین المللی تحلیلگران فنی دریافت کرد. وی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت تجاری دانشگاه فوردهام است.

کتاب «تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه» از معروف ترین کتاب هایی است که برای آشنایی با مبانی تحلیل تکنیکال کاربرد دارد. این کتاب جز با ارزش ترین کتاب های تحلیل تکنیکال است که در بعضی از منابع از آن با نام” کتاب مقدس تحلیل گران تکنیکال” نام برده می شود. تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه، با فصلی به نام «فلسفه تحلیل تکنیکال» شروع، و با مبحث مهم «مدیریت سرمایه» به پایان می رسد.
در پایان باید گفت، این کتاب برای همه افرادی که به فکر سرمایه گذاری در بورس هستند ولی نمی دانند از کجا شروع کنند، توصیه می گردد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: