bazarnews

کد خبر: ۷۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به دیروز ۲۷ اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با کاهش حدود ۴۶۰ تومانی وارد کانال ۱۵ هزار تومانی شد و به ۱۵ هزار و ۶۸۸ تومان رسید و این در حالیست که آخرین قیمت دلار صرافی ملی ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به بیست و هفتم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با کاهش ۴۶۰ تومانی به ۱۵ هزار و ۶۸۸ تومان رسید، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز ۱۵ هزار و ۱۰۵ تومان اعلام شده که نسبت به دیروز کاهش یافته است و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

 

 

تجارت نیوز /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: