bazarnews

کد خبر: ۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
استاندار تهران با تاکید بر اینکه مردم همچنان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند گفت: بیش از ۸۸.۸ درصد مبتلایان به کرونا در استان تهران بهبود یافته اند.

انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: مراقبت‌ها و حفاظت‌های بهداشتی و فردی در جامعه در زمان کرونا از اهمیت دوچندان برخوردار است چنانکه با قوانین و فاصله گذاری‌هایی که در استان صورت گرفت، میانگین سنی مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تهران ۶۸ سال بوده، در صورتی که میانگین سنی در کشور ۵۹ و ۶۰ سال است.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه مردم همچنان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: بیش از ۸۸.۸ درصد مبتلایان به کرونا در استان تهران بهبود یافته‌اند.

وی در خصوص میزان فوتی‌ها در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان از جمله آسایشگاه کهریزک بیان داشت: با وجود اینکه تعداد یکهزار و ۴۷۰ سالمند و افراد دارای بیماری زمینه‌ای در آسایشگاه‌های استان تهران داریم اما تا به امروز ۲۴ نفر فوتی ثبت شده در حالی که آمار فوت شدگان سالمند در مراکز سالمندان کشور انگلیس بیش از ۱۴ هزار نفر و در آمریکا بیش از ۴۰ درصد بوده است.

استاندار تهران عنوان داشت: آمار قابل قبول و چشمگیر بهبود یافتگان مبتلا به کرونا در استان تهران نشان دهنده ارائه خدمات مناسب است.

محسنی بندپی به آمار صفر فوتی در ورامین طی ۵ روز اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: آمار بستری شده‌ها هم روزانه حدود ۲۳۰ تا ۲۴۰ نفر است و تعداد بهبود یافتگان نیز افزایش یافته است اما همچنان خطر وجود دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری می‌باشد.

 

 

مهر /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: