bazarnews

کد خبر: ۷۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
تحلیل وضعیت بازار‌ها در هفته گذشته/ ۳۲
در هفته پیشین، دلار با افزایشی ۳۰۰ تومانی، به قیمت ۱۷ هزار و ۷۱۰ تومان رسید. همچنین طلا به علت کاهش تقاضا با کاهش قیمت مواجه شد. شاخص بورس نیز بار دیگر از میلیون واحد گذشت و در هفته پیشین، ۹.۵ درصد رشد را تجربه کرد.

شسی

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: کاهش تقاضا در بازار طلا باعث شد، قیمت سکه و طلا تغییر چندانی نداشته باشد. در هفته پیشین، هر گرم طلای 18 عیار 724 هزار و 800 تومان و هر سکه تمام بهار آزادی در قیمت 7 میلیون و 480 هزار تومان داد و ستد شد. در بازار ارز نیز، دلار نسبت به هفته گذشته، 300 تومان گران تر شد. بطوریکه هر دلار 17 هزار و 710 تومان معامله شد.

همچنین در پایان معاملات هفتگی، تالار شیشه ای، با چراغ سبز کار خود را به پایان رساند. شاخص کل در بازار بورس سه شنبه ۴۰ هزار و ۴۱۷ واحد رشد داشت که در نهایت،  به رقم یک میلیون و ۲۸ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه در هفته گذشته با افت و خیز هایی همراه بود که بسیاری از سرمایه گذاران خرد را نگران کرد. به گفته کارشناسان، اگر در بلند مدت به این بازار نگاه کنیم، این ریزش ها تاثیر به سزایی بر سرمایه ها نخواهد داشت و برای سرمایه گذاری، حداقل باید دوره ای 9 ماهه در نظر گرفته شود، و مطمئنا در این دوره 9 ماهه، بازدهی خوبی خواهد داشت.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: