bazarnews

کد خبر: ۷۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی، مشخص شد که فعالیت مرز مهران برای جلوگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده است. اما با سفید شدن وضعیت استان ایلام و کاهش فوتی‌ها به عدد صفر، بسته بودن مرز کماکان پا بر جاست. به همین منظور، بازارنیوز به پیگیری این موضوع پرداخت.

گروه کار و تعاون بازارنیوز: پس از شیوع ویروس کرونا، وضعیت اشتغال عده زیادی در هاله ای از ابهام قرار گرفت. این مسئله در شهرهای مرزی، به علت تعطیلی صادرات و واردات، بیشتر به چشم می آید. به گونه ای که در برخی از مرزها، نان زندگی هزاران خانوار به فعالیت تجاری در آن مرز، بستگی دارد.

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی، مشخص شد که فعالیت مرز مهران برای جلوگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده است. اما با سفید شدن وضعیت استان ایلام و کاهش فوتی ها به عدد صفر، بسته بودن مرز کماکان پا بر جاست. در این ویدئو، شاغلان در پایانه مرزی، از مسئولان درخواست بازگشایی مرز مهران را دارند.

به همین منظور، بازارنیوز با پیگیری این موضوع از سید حمید حسینی، دبیرکل سابق اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، از بازگشایی قریب الوقوع مرز مهران در روز چهارشنبه، با خبر شد.

سید حمید حسینی در این باره گفت: هیچ جای دنیا نگفته اند که کالا تبادل نکنید. بیشتر نگرانی ها، بر سر فاصله فیزیکی آدم هاست. همه توافق ها انجام شده است و هیچ مشکلی برای بازگشایی مرز مهران، حداقل برای دو روز در هفته، وجود ندارد و چهارشنبه قطعا مرز باز خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: