bazarnews

کد خبر: ۷۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات لوازم خانگی، لاستیک خودرو، شکر، برنج و نهاده‌های دامی بعنوان کالا‌های اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه معرفی کرد.

کدام اقلام کالایی در تیر رس بازرسی سازمان حمایت قرار گرفتند؟

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها در راستای سیاست های کنترلی و نظارتی معمول و همیشگی به منظور آرام سازی فضای بازار، در هفته پیش رو رصد و پایش محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی، لاستیک خودروسواری سبک و سنگین، شکر، برنج و نهاده های دامی از قبیل کنجاله، سویا و ذرت را در اولویت بازرسیهای نظارتی خود قرار می دهند.

وی در تشریح اقدامات اجرایی برای نظارت بر بازار کالا و خدمات اولویت دار، گفت: این امر به طور مستمر و با همکاری سایر دستگاه ها و برگزاری گشتهای مشترک تعداد زیادی بازرسی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و مراقبت از بازار تامین و نظارت بر توزیع 17 قلم کالای اساسی از قبیل تخم مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز و ...، برای ساماندهی بازار مصرف در حال انجام است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه بازرسی اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: بنابر آمار ارائه شده از سوی سازمانهای صمت استانها ،177 هزار و 534 بازرسی صرفا در خصوص کالاهای اولویت دار از واحدهای صنفی و غیرصنفی درسراسر کشور انجام شده و در همین راستا برای 7 هزار و446 متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بالغ بر یک هزار و 3 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: تمامی پرونده های تشکیل شده برای رسیدگی و صدور حکم به ادارات کل تعزیرات حکومتی استانها ارسال شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: