bazarnews

کد خبر: ۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌توانند اعتبار دفترچه‌های خود را از طریق روش‌های ۶ گانه ذکر شده استعلام کنند.

مصطفی سالاری اظهار کرد: اعتبار دفترچه های درمانی که در اختیار بیمه شدگان این سازمان قرارداد از طریق بارکدخوان با استفاده از دوربین موبایل، شماره گیری USSD کد دستوری #1*1420*4* یا #1420*4*، نرم افزار اپلیکیشن" تامین اجتماعی من" و سامانه ها اینترنتی medical.tamin.ir و pwa.tamin.ir و کد دستوری #1666*بیمه سلامت قابل استعلام است. همچنین در مورد دفترچه های درمانی که در حال حاضر دارای اعتبار است، نیازی به استعلام مجدد اعتبار توسط مرکز خدمت دهنده نیست.
وی افزود: بیمه شدگان، بازنشستگان و تمامی افرادی که دارای دفترچه درمانی تأمین اجتماعی هستند از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری ها برای تمدید اعتبار دفترچه ها خودداری کنند زیرا اعتبار دفترچه درمانی آنان از طریق استعلام برخط و فوری و درحین مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشکان از طرق مذکور مشخص است و می توانند تا آخرین برگ دفترچه درمانی خود را بدون نیاز به تمدید اعتبار حضوری، استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: خود بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیز می توانند اعتبار دفترچه های خود را از طریق روش های 6 گانه ذکر شده استعلام کنند.
سالاری گفت: سامانه استحقاق درمان(استعلام برخط اعتبار دفترچه های درمانی) سازمان تأمین اجتماعی تاکنون در اختیار داروخانه ها، مراکز پاراکلینیک و بیمارستان های طرف قرارداد با این سازمان قرار داشت که به منظور سهولت بیشتر، این سامانه با روش های جدید و متنوع در اختیار پزشکان و نیز کلیه بیمه شدگان قرار گرفته است.

اعتماد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: