bazarnews

کد خبر: ۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره خرید گوشی ۱۶ میلیون تومانی برای کارمندان مرکز ارتباطات و هدیه آن واکنش نشان داد و گفت: گوشی‌ها شماره اموال دارد.

چرا شهرداری تهران برای کارمندانش گوشی ۱۶ میلیون تومانی خرید؟

در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر خرید گوشی‌های ۱۶ میلیون تومانی از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برای کارمندان خود و هدیه آن به این افراد.

امید محدث، معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توضیح چرایی خرید گوشی ۱۶ میلیون تومانی برای کارمندان‌ مرکز ارتباطات با اشاره به تاسیس شبکه شهر گفت: توسعه شبکه شهر برای تولید محتوای مناسب مکتوب و چندرسانه ای بمنظور ارتباط سازنده با شهروندان و شکل گیری شهر ارتباطی با تاکیدشهردار، شورای شهر در برنامه سوم توسعه در دستور کار قرار گرفته است.

محدث با تاکید بر این‌نکته که شبکه شهر مجهز به امکانات بروز و فناوریهای متنوعی است گفت: امکاناتی از قبیل استودیو فیلمبرداری، دوربینهای فیلم‌ برداری و عکسبرداری، باکسهای تدوین، سیستمهای نورپردازی و سیستمهای صوتی و موبایل بخشی از تجهیزات عمومی شبکه شهر است.

وی ادامه داد: کلیه این تجهیزات منطبق بر ضوابط برنامه و بودجه تامین اعتبار و از طریق سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران خریداری و جهت استفاده در اختیار کارمندان و بخشی از مدیران تحت نظارت ریاست مرکز قرار داده شده است که این امکانات برای تولید محتوای انبوه چندرسانه ای در خصوص شهر و شهرداری تهران مورد استفاده قرار میگیرد.

معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: تمامی تشریفات اداری و قانونی و انبارداری برای همه این تجهیزات طی شده است و نهادهای نظارتی نیز در جریان جزییات امور قرار دارند. در اینجا صراحتا باید اشاره کنم که گوشی ها دارای شماره اموال هستند و به هیچ وجه جنبه هدیه ندارد و بخشی از امکانات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری است که متعلق به سازمان است نه افراد و پس از پایان ماموریت یا دوره همکاری به اداره اموال مرکز ارتباطات عودت داده خواهد شد تا در اختیار کاربران جدید خود قرار گیرد .

محدث با تاکید بر این نکته که گوشی واگذار شده هدیه نیست گفت: طبیعی است که هرسازمانی ابزار کار را برای کارمندان خود تامین میکند و برای ما نیز با در نظر گرفتن کاربردهای مورد نیاز در تولید محتوا برای مجموعه شبکه شهر مانند سهولت در حمل و نقل ، کیفیت بالا فیلم برداری و عکسبرداری و ... ،انتخاب یک گوشی هوشمند به صرفه تر از خرید لب تاب و تبلت است.

وی ادامه داد: مسیر خرید گوشی ها کاملا شفاف است ‌و همچنین صرفا برای مدیران نبوده بلکه در اختیار کارمندانی هم است که به چنین ابزاری احتیاج داشتند و باید اعلام کنم در قبال تحویل این ابزار از آنان سفته و رسید تحویل کالا و تعهدنامه ضمانت جبران خسارت اخذ شده است.

خبر آنلاین/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: