bazarnews

کد خبر: ۷۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
امروز با عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام سرمایه گذاری پویا معادل ۶۰۰ میلیون سهم، ششمین شرکت جدید وارد بازار می‌شود که به نقدینگی ۱۲۳ هزار تومانی نیاز است.

Related image

با گذشت سه ماه از سال جاری، سهام پنج شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد و پلیمر آریا ساسول عرضه اولیه شده و امروز هم ششمین شرکت جدید وارد بازار می شود .

در این رویداد 14 درصد از سهام سرمایه گذاری پویا شامل 560 میلیون سهم با محدوده قیمت 390 تا 400 تومانی هر سهم و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 123 هزار تومان است و در صورت استقبال 3.3 تا 4 میلیون نفر، تعداد 140 تا 169 سهم به هر کد (حدود 57 تا 70 هزار تومان) تعلق می گیرد.

همچنین 40 میلیون سهم معادل یک درصد دیگر روز کاری بعد عرضه اولیه به صندوق های سرمایه گذاری تخصیص می یابد که افراد می توانند نسبت به ورود سفارش تا حداکثر مقادیر تعیین شده بر اساس پیام ناظر اقدام کنند.

سرمایه شرکت 400 میلیارد تومان است و سرمایه گذاری تدبیر با 99.9 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارد.


زمان سفارش گیری "وپویا" تا ساعت ۱۲:۳۰ تمدید شد

مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس در خصوص عرضه اولیه سهام سرمایه گذاری پویا در نماد "وپویا" اعلام کرد: دوره زمانی ثبت سفارش در عرضه اولیه فوق تا ساعت 12:30 تمدید شد.

سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست. کارگزاران باید راس ساعت 12:30 هرگونه دسترسی معامله گران برخط و غیربرخط را مسدود کنند.

بنابراین گزارش، ثبت سفارش خرید 560 میلیون سهم سرمایه گذاری پویا معادل 14 درصد امروز در بازار دوم معاملات فرابورس از ساعت 7:30 آغاز و تا 11 اعلام شده بود که با توجه به پیام ناظر تمدید شد.

این عرضه اولیه شامل محدوده قیمتی 390 تا 410 تومانی هر سهم و سهمیه 300 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بوده و قرار است 40 میلیون سهم دیگر برای سرمایه گذاران در صندوق های سرمایه تخصیص داده شود.

اخبار بانک/

برچسب ها: بورس ، عرضه اولیه ، سهام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: