bazarnews

کد خبر: ۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران تا پایان دولت خبر داد و گفت: پرداخت تمام مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت دوازدهم و افزایش وام مسکن برای جامعه ایثارگران جزء مصوبات هیأت دولت است.

تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت 5 هزار واحد مسکونی امروز بین سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  و استانداری کرمانشاه به امضا رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به جایگاه ارزشمند و برکات وجودی ایثارگران، جامعه ایثارگری را یک نعمت بسیار بزرگ برای کشور دانست و اظهار داشت: آنان همیشه آماده خدمت به کشور در همه زمینه‌ها هستند و همواره خدمت به جامعه ایثارگری بزرگترین افتخار و فضیلت برای جامعه است.

سعید اوحدی با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته هیأت دولت سه مصوبه در خصوص جامعه ایثارگری به تصویب رسید، ادامه داد: با دستور و تاکید رئیس جمهور، دولت مصوب کرد تمام مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت دوازدهم پرداخت شود.

وی گفت: دومین مصوبه هیأت دولت ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران و سومین مصوبه، افزایش وام مسکن برای جامعه ایثارگران بود که این‌ها اتفاقات بسیار بزرگی بود.

اوحدی گفت: در تماس تلفنی که با استاندار کرمانشاه داشتم، وی سریعاً در خصوص تهیه زمین برای 5 هزار واحد از این واحدها، اعلام آمادگی کرد و این یعنی مدیریت جهادی.

وی اعلام کرد: با اعلام آمادگی استاندار کرمانشاه هفته آینده با همراهی وزیر راه و شهرسازی در استان کرمانشاه جهت افتتاح این پروژه حضور پیدا خواهیم کرد که طی آن 25 درصد از مجموع 20 هزار واحدی که دولت مصوب کرده در استان کرمانشاه ساخته خواهد شد.

معاون رئیس جمهور گفت: بعد از مصوبات اخیر دولت در بنیاد شهید سه کارگروه بهداشت و درمان، اشتغال و مسکن ایجاد کردیم تا بتوانیم با پشتیبانی دولت امور مربوطه را به خوبی پیگیری کنیم.

وی همچنین مژده داد: با مساعدت دولت مطالبات زمین مانده ایثارگران ظرف 45 روز تا دو ماه آینده به سرانجام می‌رسد.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: