bazarnews

کد خبر: ۷۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
خوابیدن گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در جریان دیدار این تیم مقابل آلاوس خبرساز شده و بار دیگر او را سوژه انتقاد‌ها کرده.

تصویری که از خوابیدن راحت گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، روی سکوها در جریان دیدار این تیم مقابل آلاوس منتشر شده بار دیگر او را سوژه انتقادها کرده. هواداران رئال می‌گویند این تصاویر کاملاً واضح نشان می‌دهد که تعهد او نسبت به تیمش صفر است.
در جریان دیدار دیشب رئال و آلاوس که با پیروزی 2-0 رئالی ها به پایان رسید برای گرت بیل حتی جالب نبود که ببیند در زمین چه می‌گذرد. چرا که او از فرصت نیمکت‌نشینی برای خوابیدن روی سکوهای ورزشگاه استفاده کرد.
زیدان در بازی دیروز تصمیم گرفت یک بار دیگر بیل را نیمکت نشین کند. البته به دلایل شرایط کرونایی او مثل دیگر بازیکنان نیمکت‌نشین نه روی نیمکت بلکه روی سکوهای خالی ورزشگاه نشسته بود یا بهتر است بگوییم خوابیده بود. تصاویر او در این وضعیت توسط دوبین‌ها ضبط شده و حالا برای او دردسرساز شده است.
زیدان در چهار بازی اخیر رئال مقابل اسپانیول، ختافه، اتلتیک بیلبائو و آلاوز به گرت بیل حتی یک دقیقه بازی نداده ولی حرکت دیروز او نشان داد که احتمالاً حق با زیدان بوده است.

ورزش3/

برچسب ها: بیل ، رئال مادرید ، ولز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: