bazarnews

کد خبر: ۷۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اشاره به برنامه‌های مختلف مجلس یازدهم برای مقابله به گرانی‌ها گفت: روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی را برای تحویل کالا‌های اساسی به عنوان طرحی برای برطرف کردن مشکل تهیه ارزاق عمومی به صورت کوتاه مدت برای افراد آسیب پذیر پیشنهاد داده ام.

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی های به وجود آمده، سفره های زیادی را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: متأسفانه گرانی کالاها و جهش قیمت آن ها، از گرانی گذشته و به صورت جهشی مردم را در تهیه ارزاق عمومی، دچار مشکل کرده است.
وی با اشاره به برنامه های مختلف مجلس و پیگیری دقیق نمایندگان برای رفع نابسامانی های اقتصادی گفت: یکی از برنامه های مجلس سؤال از رئیس جمهور است که اگر مصلحت باشد و انجام بگیرد، در ساختار اجرایی کشور یک تنوع، شتاب و رویکرد انقلابی ایجادشده که بر اساس آن رفع مشکلات سرعت بیشتری به خود می گیرد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص برطرف کردن مشکل تهیه ارزاق عمومی به صورت کوتاه مدت برای افراد آسیب پذیر و کم بضاعت طرحی ارائه شده است، گفت: روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی برای تحویل کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، پنیر و ارزاق عمومی که مردم به شدت نیازمند آن هستند با قیمت پایین به خصوص به اقشار کم درامد تحویل داده شود.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اقشار کم برخوردار اقتصادی در این روزهای جهش قیمت ارزاق عمومی تصریح کرد: توجه به اقشاری که به شدت نیازمند کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، پنیر و برنج بوده که به خاطر فقر مصرف نمی کنند لازم و ضروری است چراکه عدم مصرف این مواد ضروری عوارض جسمی را برای مردم به همراه دارد، لذا معتقدم تنها روش کوتاه مدت تهیه کالابرگ یا کارت الکترونیکی می باشد.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: