bazarnews

کد خبر: ۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
برخلاف شایعات، هنوز قیمت یا تاریخ عرضه رسمی کنسول پلی استیشن ۵ اعلام نشده، اما ظاهر شدن صفحات مربوط به سفارش PS۵ در فروشگاه‌های مختلف آنلاین، احتمالاً از نزدیک بودن زمان اعلام رسمی سونی حکایت دارند.

صفحه آمازون پلی استیشن 5 ایجاد شد؛ جزئیات زمان و قیمت عرضه همچنان نامشخص

براساس شایعاتی که اخیراً در فضای مجازی دست به‌دست می‌شد، قرار بود قیمت و تاریخ عرضه پلی ‌استیشن 5 امروز اعلام شود. اما باوجود اینکه هنوز خبری مبنی بر این موضوع منتشر نشده، اینطور به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات رسمی از سوی سونی خواهیم بود. شماری از وبسایت‌های بزرگ عرضه و فروش این دستگاه در مناطق مختلف جهان، طی ساعات گذشته اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ی اختصاصی سفارش کنسول نسل نهمی سونی در پلتفرم خود کرده‌اند. البته هنوز امکان پیش سفارش این کنسول فراهم نشده است.

از جمله‌ی این موارد، باید به ایجاد صفحه پلی‌استیشن 5 در فروشگاه آمازون اشاره کرد. ازاین‌رو  باید انتظار داشت که به‌زودی اخبار رسمی مرتبط با مشخصات فروش این دستگاه توسط سونی اعلام شود. صفحه‌ی مذکور، اطلاعات جدیدی را با خود به همراه نداشته و تنها به بازتاب جزئیاتی که سونی تاکنون منتشر کرده محدود می‌شود. ضمن اینکه تمامی بازی‌هایی که سونی تاکنون برای PS5 معرفی کرده، از جمله Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در انتهای صفحه قابل مشاهده است.

زوم جی/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: