bazarnews

کد خبر: ۷۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ۱۵ نقطه محروم در کشور شناسایی شده و کار محرومیت زدایی انجام می‌شود، گفت: سه سال در این مناطق مستقر می‌شویم و فعالیت‌های مختلف خود را انجام می‌دهیم.

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که «چه برنامه‌های ویژه‌ای برای نقاط محروم در کشور دارید؟»،اظهار داشت: توان بنیاد مستضعفان برای مناطق محروم معطوف شده است و 15 منطقه را در نقشه ایران انتخاب کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ این مناطق مانند قلعه گنج و قصر قند که بنده هفته قبل در آنجا بودم، هستند؛البته این مناطق ظرف دو سه هفته آینده به 20 منطقه خواهد رسید و تا پایان سال جاری در هر استان یک منطقه محروم برای آبادانی و پیشرفت انتخاب شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ما سه سال در این مناطق مستقر می‌شویم و هزینه می‌کنیم؛ البته با همکاری دولت و سایر بخش‌ها. امیدواریم بعد از 3 سال چهره این مناطق مانند قلعه گنج یک تغییر ماهوی و فرهنگی داشته باشد.

فتاح درباره اینکه «آیا برای اشتغال در مناطق روستایی برنامه‌ای دارید؟»، بیان داشت: بله در این مناطق برنامه داریم و در این مناطق این بحث متمرکز ماست؛ وقتی الگو را درست کردیم در بقیه نقاط نیز می‌تواند مثل این مناطق پیش برود.

وی متذکر شد: ما بحث اشتغال و پرداخت وام را در نقاط مختلف ایران داریم و در بین اقشار محروم در دوران کرونا، وام اشتغال و وام قرض‌الحسنه ضروری پرداخت می‌کنیم.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: