bazarnews

کد خبر: ۷۳۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
محمد شریعتمداری، وزیرکار در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی در آستانه هفته تأمین اجتماعی گفت اخبار خوبی برای بازنشستگان داریم.

محمد شریعتمداری, وزیرکار در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی در آستانه هفته تأمین اجتماعی با بیان اینکه اخبار خوبی برای بازنشستگان داریم گفت: مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای واگذاری 2 درصد از سهام شستا به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان با هماهنگی سازمان بورس را دریافت کردم. این موضوع امروز به تصویب هیئت امنا رسیده و مراحل قانونی اش را در بورس پیگیری می کنیم، به ما وعده داده اند که زمینه های اجرایی آن فراهم است تا بازنشستگان تامین اجتماعی خودشان هم سهامدار شستا باشند. وی همچنین از هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه برای واگذاری 30هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های دولتی به ازای مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد. وی گفت: ارزش هر سهم شستا در زمان عرضه در  27 فروردین ماه 860 تومان بود که هم اکنون ارزش هر سهم به بیش از سه هزار و 500 تومان رسیده است.

تابناک/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسیر دست شما بیپول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
دستتون درد نکنه والا این وعده ها ما را از خیلی کارها منصرف کرده بابا یه ذره به فریادمون برسبد والا زیر ۳ونیم میلیون یعنی ما بدبخت های ارزو بدل بیمار داغون
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: