bazarnews

کد خبر: ۷۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
بازی پایانی رئال مادرید در لالیگا مقابل لگانس تشریفاتی خواهد بود. به هر صورت رئال می‌تواند برای بازی یکشنبه شب برای خود انگیزه‌هایی پیدا کند.

این بازی برای لگانس مهم است چون برای بقا تلاش می کنند. چالش های رئال در این بازی را مرور می کنیم:

آقای گلی بنزما: رئال مادرید قهرمانی لالیگا و زامورا برای کورتوا را تقریبا نهایی کرده است و برای تکمیل سه گانه قهرمانی لالیگا را کم دارد. بنزما تا هفته آخر شانس دارد. کریم با 21 گل فعلا دو گل کمتر از مسی زده است. کریم بعد از قرنطینه فاصله را کم کرده است. در این مدت مسی چهار گل زده و بازیکن رئال هفت تا. شاید اگر کریم قبل از قرنطینه آن قدر افت نمی کرد و به رکورد دو گل در یازده بازی نمی رسید، به آقای گلی مطمئن بود.

گل میلیتائو و براهیم:در این فصل 21 بازیکن رئال مادرید در لالیگا گل زده اند. در حقیقت به جز دروازه بان ها فقط میلیتائو و براهیم در لیگ گل نزده اند که شاید در بازی اخر گل بزنند. البته بازیکن مالاگایی در جام حذفی مقابل یونیونیستاس گل زد. البته اودریوزولا که قرضی به بایرن رفت هم در این فصل در لالیگا گل نزد.

حضور راموس در میان ده گلزن برتر فصل رئال در لالیگا: عادی نیست که یک مدافع این قدر گل بزند. راموس 22 پنالتی پیاپی را به صورت پی در پی به گل تبدیل کرده است. کاپیتان ده گل زده که بهترین رکوردش در لالیگا به شمار می رود. تا پیش از این رکوردش 7 گل در فصل 17-2016 بود. اگر کریم یک گل دیگر بزند می تواند مشترکا با شش بازیکن دیگر به دهمین گلزن برتر فصل لالیگا تبدیل شود : ویلیان ژوزه، روجر، لوکاس پرز، کاسورلا، ماتا و خوسلو هم همین قدر گل زده اند. اگر به لگانس گل بزند صدمین گل باشگاهی خود را ثبت خواهد کرد.

روند پیروزی های پیاپی پس از قرنطینه: رئال مادرید بعد از قرنطینه همه بازیهایش را برده است و می خواهد به رکورد یازده برد پیاپی برسد. البته زیزو در اوایل حضورش در رئال به رکورد 16 برد پیاپی هم رسیده است.

گلزنی بیل، خامس و هازارد در دور برگشت: سه کهکشانی دوره دوم زیدان در دور برگشت کلا گل نزده اند. آخرین گل بیل در لالیگا به هفته سوم و دبل مقابل ویارئال برمی گردد. خامس و هازارد هم از هفته هشتم و بازی با گرانادا گل نزده اند. باید دید که آیا آنها در بازی آخر می توانند گلزنی کنند یا نه.

قوی ترین خط دفاعی رئال مادرید: کورتوا جایزه زامورا را قطعی کرده اما تیم می تواند به یک رکورد دیگر برسد. رئال مادرید در این فصل 23 گل زده که بهترین رکورد تاریخش به شمار می رود. در ان فصل البته لالیگا 16 تیمی بود و فقط 23 بازی برگزار شد. اگر رئال در بوتارکه بیش از دو گل نخورد، به دومین میانگین دفاعی تاریخش تبدیل می شود. رکورد در اختیار فصل 65-64 با 0.6 گل خورده در هر بازی است. اگر رئال مقابل لگانس گل نخورد، فصل را با میانگین 0.605 گل توسط کورتوا و آرئولا به پایان می رساند که باز هم برای عبور از رکورد قبلی کافی نیست.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: