bazarnews

کد خبر: ۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
بارسلونا قصد ندارد تا پایان این فصل ستین را اخراج کند و او در دیدار مقابل ناپولی هم آبی و اناری‌ها را هدایت خواهد کرد. مگر اینکه خود این مربی به دلیل سخت شدن شرایط بخواهد تا پیش از شروع دوباره چمپیونزلیگ، بارسا را ترک کند.

در جلسه اضطراری باشگاه بارسلونا دیشب برگزار شد، تصمیم گرفته شد که کیکه ستین در دیدار هفته پایانی مقابل آلاوس هم روی نیمکت آبی و اناری ها بنشیند.
به گزارش تابناک ورزشی، بارسا شب گذشته در نوکمپ با نتیجه ۲-۱ مغلوب اوساسونا شد و به این ترتیب، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های این فصل لالیگا، قهرمانی رئال مادرید قطعی شد. پس از آن، مصاحبه تند لیونل مسی، به نوعی پایان دوران حضور ستین در بارسا تلقی شد، اما مدیران بارسا بعد از جلسه امشب، تصمیم گرفتند که این مربی باتجربه را حداقل برای یک دیدار دیگر حفظ کنند و پس از آن، بار دیگر به ارزیابی عملکرد او بپردازند.
بعد از برگزاری هفته پایانی لالیگا، تمرینات بارسا برای ۶ روز تعطیل خواهد شد و پس از آن، بازیکنان به تمرین بازخواهند گشت تا برای دیدار مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ آماده شوند. در این مدت، ستین و مدیران باشگاه به ارزیابی دقیق تری از عملکرد تیم در چند ماه اخیر و نحوه آماده سازی برای رقابت های لیگ قهرمانان خواهند پرداخت.
اما اینطور که به نظر می رسد، بارسلونا قصد ندارد تا پایان این فصل ستین را اخراج کند و او در دیدار مقابل ناپولی هم آبی و اناری ها را هدایت خواهد کرد. مگر اینکه خود این مربی به دلیل سخت شدن شرایط بخواهد تا پیش از شروع دوباره چمپیونزلیگ، بارسا را ترک کند. ستین از مصاحبه مسی ناراحت شده و آن را انتقاد مستقیم در مورد عملکرد خودش در نظر گرفته است.
در صورتی که بارسا بتواند در مجموع دو دیدار از سد ناپولی عبور کند، راهی لیسبون خواهد شد تا در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار بایرن-چلسی روبرو شود.

برچسب ها: بارسلونا ، مسی ، ستین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: