bazarnews

کد خبر: ۷۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
شرکت توزیع نیروی برق مازندران نسبت به گرمای هوا در روز‌های آینده و لزوم مدیریت مصرف برق برای عبور از قطعی هشدار داد.

اسماعیل نبوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه همزمان با افزایش دما تا روز سه شنبه در مازندران، میزان مصرف برق افزایش و پیک بار رشد می‌یابد، از مشترکان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه، در تامین برق پایدار ما را یاری کنند تا شاهد قطعی برق نباشیم.

او درباره میزان پیک مصرف برق در استان ،گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته که دمای استان ۳۲ درجه بود، میزان پیک به یکهزار و ۸۲۵ مگاوات رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که هزار و ۷۴۹ مگاوات بوده افزایش ۵ درصدی داشته است.

نبوی به امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ها، کارخانجات و ادارات استان اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق با صنایع استان همکاری‌های خوبی در جهت کاهش مصرف برق دارد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق مازندران ،افزود: اگر مشترکان خانگی درجه وسایل سرمایشی را بین ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم کنند، حداقل هزینه مصرفی خود را تا ۳۰ درصد کاهش خواهند داد.

نبوی از مشترکان خانگی هم خواست مصارف وسیله‌های برقی پر مصرف خود را در ساعات کم باری انجام دهند و هرگونه روشنایی اضافی را در طول روز خاموش کنند تا با مدیریت پیک، توزیع مناسب انرژی داشته باشیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق مازندران همچنین خبر خوشی هم در خصوص مشترکان کم مصرف داشت و افزود: مشترکان در روز‌های گرم اگر میزان مصرف دوره شان زیر ۴۰۰ کیلووات ساعت باشد در فیش خود این کاهش مصرف را به عنوان تشویق مشاهده خواهند کرد.

برچسب ها: برق ، قطعی برق ، وزارت نیرو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: