bazarnews

کد خبر: ۷۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش قابل توجه شمار شرکت‌های و مراکز تجاری که در سال جاری میلادی اعلام ورشکستگی کرده‌اند خبر می‌دهند.

پایگاه عبری زبان نیوز اسرائیل در خبری در این رابطه گفت فقط طی یک ماه گذشته چند هزار مرکز تجاری و شرکت از جمله تعداد قابل توجهی رستوران اعلام ورشکستگی کرده اند.

مسئول اداره حمایت از مراکز تجاری ورشکسته در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در این رابطه تاکید کرد تنها طی ماه گذشته 2 هزار و 38 مورد درخواست اعلام ورشکستگی دریافت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2019 حدود 75 درصد افزایش نشان می دهد.

روزنامه اقتصادی و عبری زبان کالکاست هم در این رابطه با اعلام ارقام فوق ابراز امیدواری کرد شتاب بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی نسبت آمار مراکز اقتصادی ورشکسته را طی ماه های آینده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن دو برابر نکند.

بر اساس آمار منتشر شده در این روزنامه تقریبا تمام اعداد و ارقام گویایی بحران بزرگ اقتصادی در رژیم صهیونیستی است و مقایسه آمار مربوط به اعلام ورشکستگی مراکز اقتصادی در سال 2020 نسبت به سال قبل از آن بدتر است و به جز ماه آوریل بقیه ماه ها به ترتیب ژانویه با 18 درصد ، فوریه با 47 درصد ، مارس با 77 درصد ، مه با 20 درصد و ژوئن با 75 درصد منعکس کننده بخشی از بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: