bazarnews

کد خبر: ۷۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات در این کمیسیون خبر داد و گفت: دو گزینه نهایی امروز به هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز(سه شنبه، 31 تیر 99)، گفت: در جسه امروز این کمیسیون صلاحیت و برنامه های 4 کاندیدای دادستانی دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، صلاحیت و برنامه های یکی از کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت که بررسی صلاحیت و برنامه های 3 تن از کاندیداهای دیگر برای ریاست دیوان محاسبات به جلسه عصر امروز موکول شد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون، پس از بررسی برنامه ها و صلاحیت 3 کاندیدای دیگر ریاست دیوان محاسبات، 2 نفر برای دادستانی دیوان محاسبات و 2 نفر نیز برای ریاست دیوان محاسبات به هیئت رئیسه مجلس معرفی می شوند.
خدابخشی در پایان خاطرنشان کرد: از میان 4 گزینه ای که برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات به هیئت رئیسه مجلس معرفی می شوند، نمایندگان مجلس در یک جلسه علنی، یک نفر را برای ریاست و یک نفر را نیز برای دادستانی دیوان محاسبات انتخاب می کنند.

لطف الله فروزند، عادل آذر، ضرغام صادقی و مهرداد بذپاش گزینه های ریاست و حسن کامران، نجفی خواه، غلامرضا اسداللهی و مقدمی زاد نیز گزینه های دادستانی دیوان محاسبات هستند که از میان آنها دو نفر به صحن مجلس معرفی می شوند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: