bazarnews

کد خبر: ۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
صفایی:
مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد، گفت: در موضوع گم شدن کشتی‌های نفتکش سکوت کردیم تا منافع این شرکت تهدید نشود.
بازار نیوز -  علی اکبر صفایی روز یکشنبه، ٢۵ مهرماه در مراسم معارفه سیروس کیان ارثی به‎عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران و تودیع خود اظهار کرد: موفقیت‌های شرکت ملی نفتکش مرهون تلاش هیئت مدیره، مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت است.

وی افزود: شرکت ملی نفتکش ایران در سال‌های ٢٠٠٩ تا ٢٠١٢ با زیان انباشته‌ای روبرو بود که با اقدام‎هایی این زیان در سال‎های بعد به سود بدل شد.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران به دیگر اقدام‎‌ها در این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که مربوط به گذشته بود اما پیگیری آن در این دوره اجرایی شد موضوع «نفتکش‎های» گم شده بود که این نفتکش‎‌ها با کمک هیئت مدیره و دستگاه‎های قضایی و زیر نظر دستگاه‌های نظارتی به ناوگان شرکت بازگشت.

صفایی با بیان اینکه این موضوع به شکل مطرح شده در برخی رسانه‎‌ها نبود، ادامه داد: در این ارتباط با درایت هیئت مدیره برای حفظ منافع و اموال شرکت که همواره در خارج از مرز‌ها در معرض تهدید است، سکوت اختیار شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدام‎های دستگاه قضایی موضوع پس‎گرفتن بقیه مطالبات شرکت به مرحله و نتایج مطلوبی رسیده است، گفت: همه تهمت‌ها و افتراهای زده شده را در این باره به خدا واگذار می‌‎کنم.

صفایی با بیان اینکه این موضوع هیچ ارتباطی به کارکنان صدیق شرکت ملی نفتکش ایران ندارد و مربوط به دوره گذشته است، گفت: تصمیم‎های گذشته در زمان خودش قابل ارزیابی است.

وی با اشاره به پیاده سازی مدیریت مشارکتی و هدفمند در شرکت ملی نفتکش ایران گفت: در ساختار شرکت اصلاحاتی شده است و شرکت‌های جدید به منظور تکمیل زنجیره حمل و نقل ایجاد شد که هم در دوران تحریم و هم در پساتحریم ارزش آفرین و مدیر پرور بوده است.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه با بیان اینکه فعالیت‎های مختلفی برای اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در این شرکت انجام شد، گفت: به جرات می‌توان از شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی نام برد.

وی افزود: این شرکت افزون بر حفظ ناوگان در دوان تحریم، توانست به بزرگ‌ترین ناوگان کشتیرانی نفتی جهان بدل شود و کار حمل نفت صادراتی کشور را بدون هیچ دغدغه و نگرانی و بدون لحظه‌ای توقف انجام دهد و نیاز داخل را تامین کند.

بر اساس این گزارش، صفایی درباره اخبار منتشر شده درباره تحریم شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد و ناوگان این شرکت در بازارهای بین‌المللی حضور دارد.
ایسنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: