bazarnews

کد خبر: ۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
بر اساس اعلام دولت انگلیس ۱.۹ میلیون نفر از مردم این کشور مالک حداقل یک نوع رمزارز هستند.
گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: بر اساس اعلام دولت انگلیس ۱.۹ میلیون نفر از مردم این کشور مالک حداقل یک نوع رمزارز هستند. اداره امور مالی انگلستان که وظیفه نظارت بر حوزه مالی این کشور را برعهده دارد و تحت نظر وزارت خزانه داری بریتانیا فعالیت می‌کند گزارش سالانه خود درباره رمزارز‌ها را منتشر کرد.

طبق این گزارش حدود ۲.۶ میلیون نفر بریتانیایی طی یک سال اخیر رمزارز خریداری کرده اند که ۱.۹ میلیون نفر از آن‌ها همچنان مالک آن هستند. این رقم ۴ درصد از جمعیت بزرگسال این کشور را تشکیل می‌دهد. در این براورد تنها افرادی لحاظ شده اند که یک رمزارز را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند و کسانی که در صرافی‌ها رمزارز دارند در نظر گرفته نمی‌شوند.
 
رشد مالکان رمزارز در بریتانیا
این آمار نشان میدهد که از سال گذشته تا کنون به تعداد انگلیسی‌هایی که ارز دیجیتال نگهداری می‌کنند ۷۰۰/۰۰۰ نفر افزوده شده است. بر اساس این گزارش ۷۵ درصد از سرمایه گذاران انگلیسی کمتر از ۱۰۰۰ پوند در رمزارز‌ها سرمایه گذاری کرده اند و حدود ۸ درصد از سرمایه گذاران برای خرید رمزارز وام دریافت کرده اند. بیشتر این افراد در پاسخ به علت سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال گفته اند آن را به عنوان قماری در نظر می‌گیرند که سود یا  زیان آن مشخص نیست.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: