bazarnews

کد خبر: ۷۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
فابیو کاپلو در مصاحبه بلند خود با رسانه مارکا اعلام کرده در ۱۷ سالگی می‌خواسته مسی را برای یوونتوس جذب کند.

کاپلو که سابقه هدایت رئال را دارد همچنین درباره شرایط بارسلونا در لالیگا گفت: «نمی‌دانم چرا بارسا به این روز افتاده است. جدایی والورده شگفت زده‌ام کرد و سپس ستین با یک فلسفه خاص آمد و تیم از هم پاشید. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند، اما سن آن‌ها زیاد است. مسی یک نابغه است. او در ذهن من بهترین در تاریخ است. باید ببینیم چه زمانی او از فوتبال خداحافظی می‌کند، اما باید بگویم مسی را در 17 سالگی برای یوونتوس می‌خواستیم. کریستیانو رونالدو هم عالی کار می‌کند و دوباره در آستانه یک قهرمانی دیگر است.»
سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و روسیه در ادامه درباره VAR و حواشی آن گفت: «این تکنولوژی را دوست دارم، اما برای آفساید‌ها و گل‌هایی که کاملاً مشخص نیست. وضعیت برخورد توپ به دست یک آشفتگی است و حتی با وجود VAR هم نمی‌شود این مسئله را حل کرد. در مورد تیم مورد علاقه‌ام هم باید بگویم که منچسترسیتی را دوست دارم، اما بازی‌های بایرن‌مونیخ را هم دنبال می‌کنم.»
کاپلو معتقد است که پوشیدن پیراهن رئال‌مادرید چنان فشاری به ادن آزار وارد کرده که باعث شده او در اولین فصل حضورش در برنابئو ناکام باشد: «شکی نیست که آزار در رئال مثل آزار در چلسی نیست. او مدت زیادی مصدوم بوده و نتوانسته خودش را با شرایط رئال سازگار کند. همیشه آزار را یک بازیکن بزرگ می‌دانستم. ولی بگذارید روشن بگویم که پیراهن رئال‌مادرید وزن سنگینی دارد و وزن این پیراهن باعث شده آزار در این فصل غرق شود.»

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: