bazarnews

کد خبر: ۷۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی توئیتری گفت که لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران، یکی از تعهدات مهم برجام است و برجام بدون آن ادامه نمی‌یابد.

«محمود واعظی» با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «تحرکات اخیر مقامات آمریکا برای تحمیل اراده خود به اعضای شورای امنیت، نه تنها ناقض ابتدایی ترین قواعد جامعه بین الملل که توهین به استقلال رای و اراده سیاسی آنهاست».
در ادامه پیام واعظی تصریح شده، «لغو تحریم های تسلیحاتی ایران، یکی از تعهدات مهم برجام است و برجام بدون آن ادامه نمی یابد. حفظ برجام نیز بعهده ۱+۴ است.»
رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اقدام اخیر آمریکایی ها در تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان گفت: این اقدامات نابخردانه و بسیار سخیف کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد، نشانه شدت ضعف و استیصال آنها برابر ملت ایران است.
واعظی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت آمریکا در مقطع فعلی با مشکلات عدیده ای مواجه است. جمهوری اسلامی از جان باختن حتی یک نفر در هر کجای دنیا متاثر می شود، اما به هر حال باید گفت که دولت آمریکا با ۱۵۰ هزار جان باخته در اثر کرونا، عرصه مقابله با این بیماری را به طور کامل باخته است و این گواه ناکارآمدی و ناتوانی دولتی است که امکانات و توانایی های قابل توجهی در اختیار دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: