bazarnews

کد خبر: ۷۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به دستیابی ایران به دانش تولید دستگاه اکسیژن ساز گفت: از نیمه شعبان تا امروز ۵ میلیون بسته معیشتی و پروتئینی و ۲ میلیون بسته مواد بهداشتی توزیع شده است.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دیدار با وزیر بهداشت اظهار کرد: برای عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما رسیدیم، بیماری کرونا ضایعه بزرگی برای کشور بود که امیدواریم این بلا از جان بشریت رفع شود و شاهد آرامش در کشور باشیم.
وی افزود: به عنوان حس وظیفه شرعی و انسانی که خودمان احساس کردیم از روز اول در خدمت وزارت بهداشت بودیم و این کمک تا روز آخر ادامه دارد، منابع فنی و نیروی انسانی ما نیز در اختیار وزارت بهداشت است.
وی افزود: اولین جلسه ستاد پس از انتخابات برگزار شد، روی بحث تولید تجهیزات متمرکز شدیم، در زمینه تامین تجهیزات پزشکی از خارج از کشور درروزهای نخست نیز موفق بودیم هرچند در برخی مواقع دشمن عهدشکنی کرد اما توجه داشته باشید ستاداجرایی موفق شد کمتر از 24 روز کارخانه تولید ماسک را راه اندازی کند و تاکنون نزدیک به صد میلیون ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده ایم.
وی ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا با حمایت ستاد، کارخانه ای در کردستان خط تولید خود را تغییر داد و هفته ای 2500 لباس پزشکی و گان را تولید کرد، روزانه 250 هزار لیتر مواد ضد عفونی تولید می کنیم، بخش زیادی از کیت تشخیص مورد نیاز را تولید کردیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: