bazarnews

کد خبر: ۷۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مربی ایرانی تبار شاغل در فوتبال آلمان گفت: با تراکتور و پرسپولیس صحبت کردم و آشنا شدم، اما پیشنهادی به من نشد.

الکساندر نوری مربی شاغل در فوتبال آلمان در مورد علاقه به زبان فارسی و کشور ایران اظهار داشت: من دو رگه هستم، پدر ایرانی و مادر آلمانی دارم و تا به حال سه بار به ایران آمده ام. پدر من در رشت متولد شده و خیلی عاشق زبان فارسی و ایران هستم. باید بگویم روزهای مشکلی با کرونا داشتیم و به خاطر همین از کادر درمانی برای این همه زحمت تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.
نوری در مورد این که در تیم هرتابرلین دستیار یورگن کلینزمن بود اما از این که جدا شد گفت: با کلینزمان خیلی دوست هستم و در این روزهای کرونایی خیلی با هم صحبت کردیم. در هرتابرلین همکاری داشتیم، من کارهای ورزشی را می کردم و او هم مدیریت باشگاه را انجام می داد.
وی در خصوص این که تنها مربی ایرانی تباری است که در یکی از لیگ های معتبر دنیا فعالیت داشته و آیا دیگر مربیان ایرانی می توانند در مسیر او حرکت کنند، عنوان کرد: حتماً، چراکه نه. مربیان ایرانی خیلی عالی با مهارت های برجسته داریم. خودم با یک تیم جوانان شروع کردم و به پرورش استعدادها پرداختم. اکنون هم بعد از 10 سال خوشحالم در 4 لیگ حرفه ای آلمان کار کرده ام. هرتابرلین دومین تیم من در بوندس لیگا و یک تجربه فوق العاده بود.
نوری در مورد اینکه زمانی شایعه شد باشگاه استقلال مذاکراتی را با او انجام داده، اظهار داشت: اصلاً هیچ تماسی نداشتم.
وی در خصوص این که نام او مدتی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود و آیا تماسی برای اینکار با او گرفته شده، گفت: خیر، همیشه آرزویم این بوده که اگر موقعیت اجازه بدهد روزی در وطن پدرم کار کنم اما اصلاً تماسی نداشته ام.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: