bazarnews

کد خبر: ۷۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به پاداش پایان خدمت شهدا اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران ما در سطح استان باید با جدیت تمام در این خصوص دقت و اهتمام لازم را به عمل آورند.

رضا نجفی در نشست شورای معاونین بنیاد شهرستان بانه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست، بیان کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگو بگیریم. خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهترین هستی خود را در جهت رضای پروردگار خویش صرف پایداری و ثبات نظام و انقلاب اسلامی کردند، ما نیز باید به دست آوردن رضایت جامعه ایثارگری را یک هدف اساسی بدانیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی و انقلابی بوده، رضایت این عزیزان را همواره هدف اساسی بنیاد خواند و افزود: بانه به دلیل مرزی بودن، یکی از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در دوران جنگ بوده است، بنابراین باید بیش از پیش در نمود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اهتمام و تلاش کنیم.
نجفی خاطرنشان کرد: با خروج از بحران ویروس کرونا و با حفظ نکات بهداشتی باید دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم آنها مجددا رونق یابد. تمامی همکاران ما درسطح استان باید با جدیت تمام پاداش در راستای پاداش پایان خدمت شهدا دقت و اهتمام لازم را به عمل آورند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: