bazarnews

کد خبر: ۷۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
صرافی همتا به همتای لوکال بیت کوینز که به قطب تبادل‌های ناشناس بیت کوین مشهور بود اخیرا دو ابزار پیگیری بلاک چین جدید از شرکت تحلیلی الیپتیک را به محصولات خود اضافه کرده است تا از وقوع فعالیت‌های مجرمانه جلوگیری نماید.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: صرافی همتا به همتای لوکال بیت کوینز که به قطب تبادل های ناشناس بیت کوین مشهور بود اخیرا دو ابزار پیگیری بلاک چین جدید از شرکت تحلیلی الیپتیک را به محصولات خود اضافه کرده است تا از وقوع فعالیت های مجرمانه جلوگیری نماید.

لوکال بیت کوینز که در هلسینکی فنلاند واقع است در پاسخ به برنامه های ضد پولشویی اتحادیه اروپا به تقویت اقدامات ضد پولشویی خود پرداخته است. این صرافی با نزدیک شدن به پایان مهلت نهاد قانون گذاری فنلاند، معاملات ارز سنتی به ارز دیجیتال را متوقف کرد و احراز هویت اجباری را به صرافی خود افزود.

تدبیر صرافی لوکال بیت کوینز جهت جلوگیری از وقوع فعالیت‌های مجرمانه

این صرافی همچنین پیرو تحریم های آمریکا، دسترسی کاربران ایرانی را به معاملات بیت کوین ممنوع کرده است. گفتنی است صرافی پکسفول نیز از ماه مارس سال جاری از ابزارهای نظارت بلاک چین استفاده می کند تا تراکنش های ارز دیجیتال پرریسک را شناسایی و گزارش کند.
مدیر شرکت الیپتیک ادعا کرده که تا کنون با تعداد زیادی از صرافی های ارز دیجیتال همتابه همتا همکاری داشته و در حال مذاکره با چندین صرافی دیگر است. با گسترش چنین رویه هایی در ناشناس ترین مبادی تبادل بیت کوین می توان گفت امکان استفاده از رمزارزها برای کاهش تاثیرات تحریم از آن چه به نظر می رسید نیز کمتر خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: