bazarnews

کد خبر: ۷۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
رئیس پلیس راهور ناجا جزئیات اقساطی شدن پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی را اعلام کرد.

سردار سید کمال هادیانفر در ارتباطی زنده با شبکه خبر در این باره اظهار کرد: به مناسبت هفته ولایت طرح تقسیط جرائم برای خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در مراکز شماره گذاری را اجرا می کنیم.
وی افزود: هموطنان می توانند به مراکز مراجعه و از این خدمات بهره مند شوند. مشمولان تا ۳۱ مرداد فرصت دارند که به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و از این خدمات بهره ببرند.
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه افراد با اصل سند مالکیت به پلیس راهنمایی و رانندگی محل سکونت خود مراجعه کنند، گفت: آنها بدون هیچ گونه پیش پرداختی یک سال فرصت دارند جرائم را به صورت اقساطی پرداخت کنند. سپس به پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و فرایند ترخیص را انجام دهند.
هادیانفر افزود: نیروی انتظامی در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه داده که ۳۵ میلیون مورد آن در پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است. مزایای درنظر گرفته شده به مناسبت هفته ولایت ترخیص و تقسیط جرائم و بخشودگی میزان توقیف وسایط نقلیه جزو موضوعاتی است که ابلاغ شده و ساعت کار مراکز از ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته است.
وی در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم برای جرائم با هرمبلغی است یا محدودیتی درنظر گرفتید؟ گفت: طبق قانون وسایل نقلیه که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند باید توقیف شوند. تعداد زیادی خودرو و موتور سیکلت داریم که به علت دیون جریمه توقیف هستند. سال گذشته در یک نوبت طرح تقسیط را اجرا کردیم و درصد زیادی از هموطنان از این امکان استفاده و خودروی خود را ترخیص کردند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: