bazarnews

کد خبر: ۷۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۲۲ مرداد تا ۱۳ مرداد امتحانات شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

«خسرو ساکی» رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات برنامه امتحانی شهریور ماه دانش آموزان گفت: از ۲۲ مرداد تا ۱۳ شهریورماه امتحانات شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: دانش آموزانی که غیبت موجه داشته اند و در امتحان شرکت نکرده اند می توانند با مسئولیت معلم و مدرسه به شکل غیر حضوری امتحان دهند. به تعبیر دیگر معلم و مدرسه با تصمیم گیری خود می توانند به صورت مجازی، آزمون های کتاب باز، آنلاین و... امتحان بگیرند. 
ساکی ادامه داد: پایه هفتم، هشتم، دهم و یازدهم می توانند این شیوه مجازی را در نظر داشته باشد. البته که امتحان پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین پژوهش دانش آموزان، پروژه های فردی و گروهی و شیوه های در مردادماه دانش آموزان تجربه کردند، برای امتحانات شهریورماه نیز می تواند موثر واقع شود. 
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: این بازه زمانی مشخص شده تا هر مدیر و معلم مدرسه برنامه ریزی خاص خودشان را داشته باشند اما امتحانات پایه نهم به صورت حضوری برگزار می شود. شیوه آن هم به این صورت است که هر مدرسه سوالات خود را طرح کرده و اعلام نتیجه می کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: