bazarnews

کد خبر: ۷۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال ۵هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می‌شود.

محمد مخبر در مراسم ارسال ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، اظهار کرد: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با ۱۰۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد می شود.
وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰میلیارد تومان بسته معیشتی بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریباً هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اهدای ۵هزار جهیزیه به زوج های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه ها، ظرف دو سال ۱۷هزار جهیزیه در مناطق کم برخوردار کشور توزیع کرده ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی است.
مخبر در پاسخ به سؤالی درخصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: