bazarnews

کد خبر: ۷۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
برخی افراد به دلایل مختلفی مجبور هستند در شرایط کرونایی به محل کار خود بروند و زمان طولانی را با سیستم‌های شخصی اعم از موبایل، لپ تاپ بگذرانند. به همین دلیل تمیز و ضدعفونی کردن وسایل برای همه افراد در این شرایط کرونایی بسیارضروری است.

محل کار، یکی از محیط های آلوده به انواع ویروس ها به خصوص ویروس کروناست که افراد در طول روز با آن درگیر هستند. روزانه افراد زیادی در ارتباط با وسایل مختلفی در محل کار خود هستند که در این شرایط ویروس کرونا باید نسبت به ضدعفونی کردن محیط کار برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان دقت زیادی به خرج دهند؛ یکی از اولویت های اصلی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت کردن همین نکات بهداشتی است.
البته اگر این وسایل اعم از تلفن همراه و لپ تاپ به صورت شخصی مورد استفاده قرار بگیرد، جای نگرانی برای افراد نیست، اما اگر با کسی به طور مشترک استفاده شود حتما زمینه برای رشد میکروب ها به وجود می آید؛ در چنین شرایطی میکروب ها و بیماری ها می توانند با سرعت بیشتری انتقال پیدا کرده و در فضا پخش شوند.
برای ضدعفونی کردن لپ تاپ باید نکات مهمی رعایت شود؛ از همه مهم تر بدنه لپ تاپ است، زیرا نسبت به بقیه نقاط بیشتر در دسترس بوده و محل خوبی برای تجمع آلودگی است. برای پاک کردن می توانید از پاک کننده های مخصوص یا دستمال های ابریشمی که خیلی کم نم دار شده اند استفاده کنید.

برچسب ها: لپ تاپ ، کرونا ، ضدعفونی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: