bazarnews

کد خبر: ۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
سخنگوی دستگاه قضا:
سی و یکمین نشست خبری غلامحسن اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: سخنگوی قوه قضائیه پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور رسانه‌ها، اظهار کرد: ایام و اعیاد ماه ذی‌الحجه را تبریک می‌گویم؛ به ویژه عید سعید غدیر خم که عید امامت و ولایت است و روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم تبریک می‌گویم و یاد و خاطره تمام خبرنگاران شهید خصوصا شهید صارمی و شهید آوینی را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: به نوبه خودم مجدد تشکر می‌کنم از خدمات و زحمات جامعه رسانه ای کشور به ویژه خبرنگاران حوزه حقوقی و قضایی که ما امروز در قوه قضائیه این جمع را همکاران خود می‌دانیم.

توضیحات اسماعیلی در مورد خروج چند نفر از متهمان پرونده پتروشیمی

توضیحات اسماعیلی در مورد خروج چند نفر از متهمان پرونده پتروشیمی که دادگاه آن هم اکنون در حال برگزاری است: لازم میدانم بگویم سه نفر از افراد قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند. شریفی نیک نفس زمانی که پرونده در دادسرا مطرح بود از کشور خارج شد. ریاحی اخیرا با اسناد و پاسپورت جعلی از کشور خارج شده است. اقدامات لازم با پلیس بین الملل برای بازگشت این افراد انجام شده است

آخرین جلسه دادگاه طبری

امروز آخرین جلسه داداگه طبری است و آخرین دفاع‌ها از متهمین اخذ شده است و امروز دادگاه ختم رسیدگی را اعلام خواهد کرد. پیش بینی میکنیم به زودی رای پرونده صادر شود و آنچه در دادگاه رسیدگی شد همه اتهامات طبری نبوده است. بخش های دیگری از پرونده در دادسرا هنوز مفتوح است و ان شالله بخش دوم به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.

در مورد پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود پیدا کردیم

در مورد پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود پیدا کردیم و در ابتدا سازمان بازرسی اشکالات متعددی را در این قرارداد یافته است. این اشکالات شکلی، نحوه قرارداد و نحوه پرداخت بوده است.

با پیگیریهای صورت گرفته بیش از 23 هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شده است

وضعیت فعلی و اقتصادی کشور ایجاب میکند یقه بدهکاران بزرگ بانکی و مالیاتی را بگیریم و این کار با همکاری بانک مرکزی در مورد بدهکاران بانکی و سازمان امور مالیاتی در امور مالیاتی محقق میشود که از همکاری آنها تشکر میکنم. با پیگیریهای صورت گرفته بیش از 23 هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شده است و در سایر استان ها هم بیش از 6 هزار میلیارد تومان وصلی داشته ایم.

هفته گذشته از یک بدهکار بانکی که گروه فرزان راد بودند 140 میلیارد بدهی آن ها به بانک مسکن تسویه شده، 230 میلیارد بدهی این گروه به بانک رفاه هم در حال تسویه است و بالغ بر هزار میلیارد تومان مالیات هم از ناحیه سازمان بازرسی وصول شده است.

خبرنگاران همکاران ما در حوزه مبارزه با فساد و چشم و گوش قوه قضاییه در یافتن اسیب ها و مشکلات هستند

اسماعیلی در نشست خبری اظهار داشت: از خدمات و زحمات جامعه رسانه‌ای کشور تشکر می‌کنم. در دوران تحول جلب مشارکت گروه های مختلف مردمی به ویژه گروه های نخبگانی و تاثیر گذار از برنامه های قوه قضاییه است و در این برنامه خبرنگاران و جامعه رسانه ای در مبارزه با مظاهر فساد نقش مهمی دارند. در ماه های اخیر شاهد نمونه های بسیاری خوبی از گزارشگری فساد از سوی جامعه رسانه ای کشور بوده ایم و خبرنگاران همانند ما، ما را همکاران خود بدانند. خبرنگاران همکاران ما در حوزه مبارزه با فساد و چشم و گوش قوه قضاییه در یافتن اسیب ها و مشکلات هستند.



خبر درحال تمکیل شدن است 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: